Webinarium „Instrumenty pomocowe w czasach kryzysu COVID-19"

W piątek 17 kwietnia o godz. 13 zapraszamy na webinarium „Instrumenty pomocowe w czasach kryzysu COVID-19'. Eksperci Navigator Capital Group wyjaśnią m. in. jak rozpoznać symptomy problemów z płynnością i jak dobrać program pomocowy do potrzeb konkretnego biznesu.

Webinarium odbędzie się na platformie ClickMeeting, udział wymaga rejestracji. Formularz rejestracyjny jest dostępny tutaj.

Eksperci:
Rafał Tuzimek -
Partner Zarządzający Navigator Capital Group oraz Prezes Zarządu Navigator Capital S.A.
Mateusz Mucha - Dyrektor Departamentu Emisji Obligacji w Domu Maklerskim Navigator SA oraz Wiceprezes Zarządu Navigator Debt Advisory Sp. z o.o.

Moderator: Piotr Kamiński - Wiceprezydent Pracodawców RP, członek Rady Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego, były wiceprezes i członek rady Giełdy Papierów Wartościowych.

Zakres tematyczny:

1. Identyfikacja programów pomocowych dopasowanych do potrzeb konkretnego biznesu. W tym:

a. Gwarancje dla średnich i dużych firm z Funduszu Gwarancji Płynnościowych (niezależnie od branż) oraz inne programy związane z BGK

b. Pożyczka obrotowa na finansowanie deficytu w kapitale obrotowym oraz inne programy związane z ARP

c. Programy płynnościowe przygotowywane przez PFR

2. Jak skutecznie aplikować o program pomocowy?

3. Symptomy wskazujące na nadchodzące problemy płynnościowe w spółce.

4. Przygotowanie planu działania na wypadek utraty płynności.

5. Określenie zapotrzebowania na finansowanie zewnętrzne.

Szanowni Państwo! Aktualnie prowadzimy intensywne prace nad naszym nowym serwisem www. Obecnie nie wszystkie treści są dostępne, za co przepraszamy. Już niebawem zaprezentujemy nową stronę Pracodawców RP. Zamknij