Webinarium „Instrumenty pomocowe w czasach kryzysu COVID-19"

W piątek 17 kwietnia o godz. 13 zapraszamy na webinarium „Instrumenty pomocowe w czasach kryzysu COVID-19'. Eksperci Navigator Capital Group wyjaśnią m. in. jak rozpoznać symptomy problemów z płynnością i jak dobrać program pomocowy do potrzeb konkretnego biznesu.

Webinarium odbędzie się na platformie ClickMeeting, udział wymaga rejestracji. Formularz rejestracyjny jest dostępny tutaj.

Eksperci:
Rafał Tuzimek -
Partner Zarządzający Navigator Capital Group oraz Prezes Zarządu Navigator Capital S.A.
Mateusz Mucha - Dyrektor Departamentu Emisji Obligacji w Domu Maklerskim Navigator SA oraz Wiceprezes Zarządu Navigator Debt Advisory Sp. z o.o.

Moderator: Piotr Kamiński - Wiceprezydent Pracodawców RP, członek Rady Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego, były wiceprezes i członek rady Giełdy Papierów Wartościowych.

Zakres tematyczny:

1. Identyfikacja programów pomocowych dopasowanych do potrzeb konkretnego biznesu. W tym:

a. Gwarancje dla średnich i dużych firm z Funduszu Gwarancji Płynnościowych (niezależnie od branż) oraz inne programy związane z BGK

b. Pożyczka obrotowa na finansowanie deficytu w kapitale obrotowym oraz inne programy związane z ARP

c. Programy płynnościowe przygotowywane przez PFR

2. Jak skutecznie aplikować o program pomocowy?

3. Symptomy wskazujące na nadchodzące problemy płynnościowe w spółce.

4. Przygotowanie planu działania na wypadek utraty płynności.

5. Określenie zapotrzebowania na finansowanie zewnętrzne.