Webinarium odbędzie się na platformie ClickMeeting, udział wymaga rejestracji. Formularz rejestracyjny jest dostępny tutaj.
Eksperci:
Rafał Tuzimek - Partner Zarządzający Navigator Capital Group oraz Prezes Zarządu Navigator Capital S.A.
Mateusz Mucha - Dyrektor Departamentu Emisji Obligacji w Domu Maklerskim Navigator SA oraz Wiceprezes Zarządu Navigator Debt Advisory Sp. z o.o.
Moderator: Piotr Kamiński - Wiceprezydent Pracodawców RP, członek Rady Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego, były wiceprezes i członek rady Giełdy Papierów Wartościowych.
Zakres tematyczny:
1. Identyfikacja programów pomocowych dopasowanych do potrzeb konkretnego biznesu. W tym:
a. Gwarancje dla średnich i dużych firm z Funduszu Gwarancji Płynnościowych (niezależnie od branż) oraz inne programy związane z BGK
b. Pożyczka obrotowa na finansowanie deficytu w kapitale obrotowym oraz inne programy związane z ARP
c. Programy płynnościowe przygotowywane przez PFR
2. Jak skutecznie aplikować o program pomocowy?
3. Symptomy wskazujące na nadchodzące problemy płynnościowe w spółce.
4. Przygotowanie planu działania na wypadek utraty płynności.
5. Określenie zapotrzebowania na finansowanie zewnętrzne.