Jakie wyzwania rodzi praca zdalna dla menedżerów? Jak dostosować się do nagłej zmiany relacji między pracownikiem a przełożonym? Jak rozwiązać problem odpowiedzialności za bezpieczeństwo pracowników pracujących z domu? Jak zadbać o odpowiednie kompetencje cyfrowe w zespole pracującym zdalnie?
Odpowiedzi między innymi na te pytania dostarczy bezpłatne, otwarte webinarium „Praca zdalna 2.0 - Rola kompetencji zarządczych i IT oraz BHP w pracy zdalnej”, które odbędzie się w środę 17 marca o godz 12:00. Eksperci omówią rekomendacje, opracowane w ramach projektu Pracodawców RP „Praca zdalna 2.0”, na podstawie największego przeprowadzonego dotychczas w naszym kraju badania na temat pracy zdalnej w warunkach pandemii.
Webinarium odbędzie się na platformie ClickMeeting, udział wymaga rejestracji. Formularz rejestracyjny jest dostępny tutaj. W trakcie webinarium będzie można zadawać pytania na czacie.
Eksperci:
- dr inż. Rafał Hrynyk - Przewodniczący Platformy Promocji Bezpieczeństwa i Zdrowia Pracy Pracodawców RP, Standard Development & Regulatory Affairs Leader for East Europe w 3M Company
- Piotr Wołejko - prawnik, ekspert Centrum Monitoringu Legislacji Pracodawców RP
- Robert T. Nowakowski - Konsultant i Partner w Spencer Stuart
Moderator: Marek Oramus - autor podsumowania Księgi Rekomendacji projektu „Praca zdalna 2.0”, członek Rady Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej
Agenda:
- Zdalne zarządzanie pracownikami - Robert T. Nowakowski
- Zapotrzebowanie na nowe kompetencje IT - Piotr Wołejko
- Bezpieczeństwo i higiena pracy podczas pracy zdalnej - dr inż. Rafał Hrynyk
Webinarium jest częścią cyklu wydarzeń poświęconych rekomendacjom projektu „Praca zdalna 2.0'. Już 24 marca o godz. 12 zapraszamy na kolejne webinarium z cyklu pt. „Zdrowie, ekologia i cyberbezpieczeństwo jako wyzwania dla pracy zdalnej'. Szczegóły podamy wkrótce.
Zapis webinarium będzie dostępny na kanale Pracodawców RP w serwisie YouTube.